SSG
  Login or Zarejestruj się
•  Twój Profil  •  Kontakt  •  Downloads  •   Galeria  •  Forum  •
Myśl chwili
Kiedy piwo i tabak to twoja natura, to tak jakby w siatce była wielka dziura!
Logowanie
Pseudonim

Hasło

Nie masz jeszcze konta? Możesz sobie założyć. Jako zarejestrowany użytkownik będziesz miał kilka przywilejów.
Menu

Dodany przez splawik66 w Pobocze - 06.04.2015 o 17:42:17

Mormyszki - abc
Dodany przez Docio w Kącik podlodowy - 03.03.2015 o 12:12:17

Przelotki bałałajki, bałałajka - cewnik foleya
Dodany przez GaGacek w Kącik podlodowy - 02.03.2015 o 15:26:41

[ SSG ]

Docendo discimus
Ostatnie komentarze
Docio w ''Czas na Świętajno.'': Nie, ma na imię Stanisław.
Krzysiek37 w ''Czas na Świętajno.'': Dociu hm no tak zmieniłem numer telefonu, ale zaraz to nadrobię na pw, dawno...
Docio w ''Czas na Świętajno.'': Dzwoniłem do Ciebie ale ciągle poczta się odzywa. Połapać niespecjalnie poł...
Krzysiek37 w ''Czas na Świętajno.'': Bry :) Połapałeś coś nie coś Dociu, czy tylko zrobiłeś sobie rekonesans ? W...
quartz w ''Moja majówka i moja największa ryba.'': Już ja widzę kapcie. Niech no tylko Wisła zamarźnie to zaraz będziesz dziury...
splawik66 w ''Moja majówka i moja największa ryba.'': Siema Quartzu, nie ma czasu na pisanie - ryby, ryby, ryby, ryby. Poczekaj do...
quartz w ''Moja majówka i moja największa ryba.'': Ano godny. Ale czy zaraz przeciwnik? Coś się Paweł opierdzielasz ;), nikt n...
splawik66 w ''Moja majówka i moja największa ryba.'': Zgadzam się - "Godny przeciwnik. Szacun." :)
akabar w ''Moja majówka i moja największa ryba.'': Gratki i pozdrawiam.
Docio w ''Moja majówka i moja największa ryba.'': Nic tylko gratulacje dla kunsztu i życzenia dalszego szczęścia. W końcu sprz...
Port Żerań.
Wypady

Szykowaliśmy się, umawialiśmy się, nie pamietam już od jak dawna i zawsze coś stawało na przeszkodzie. Przeciwności losu, czy raczej jego zwykła drwiąca złośliwość, zbyt długo stawała nam na drodze. W końcu nadszedł ten dzień, zaparkowałem pod jego domem, zadzwoniłem, że jakby co to jestem już, wcześniej, choć brakowało niecałe 5-ć minut do umówionej godziny. W odpowiedzi usłyszałem: - Już schodzę, założę tylko portki.

Wiedziałem już, że wszystko się uda i nawet ta "droga dla czołgów" w końcowym odcinku trasy nie przeszkodzi nam. Nowe opony z bieżnikiem jak u traktora powinny sobie poradzić. Choć z oporami, bo koleiny były do wysokości drzwi, to jednak dały radę i autko też. Po takich przejściach to już na pewno wszystko musi się udać.

W końcu dojechaliśmy do miejsca, które wypatrzyłem i upatrzyłem poprzedniego dnia. Brzeg idealny ale "Jego" wędkarski nos niewybrednie kręcił, że to jednak nie to. Pewnie ma rację, w końcu jest na rybach kilka razy w tygodniu przez cały rok i zna okoliczne wody lepiej niż rozkłąd swojego mieszkania. :) Byłem jednak pewny, że będzie dobrze, widziałem jak ciągnęłi rybki w tym miejscu. widziałem ile nęcili, nie widziałem na co łowili, lecz zgoła dziecięcy upór stawiał na swoim a przekonanie było irracjonalne.
Uległ, rozstawił sprzęt, zanęcił, zarzucił, zasiadł i się uśmiechnął. Nie wiem, czy mu się jednak spodobało, czy tylko z grzeczności ale uśmiech był autentyczny. Oby tylko mu ryby brały, reszta jest nieważna.

I brały. Radość Splawik66 była moją radością. :) Choć mi nie dane było przeżyć choćby kontaktu z rybą, to i tak wypad uważam za bardzo udany z nadzieją na kolejne. Miejsce od dawna oglądane w Google map, czyli Port Żerań. Dojazd z przygodami, powrót bezproblemowy.

powiększ

Przedświt i pierwsze chwile słonka były praktycznie bezwietrzne. Zapowiadało się, że może tak być przynajmniej przez większość dnia. Nic nie musiałem kombinować i choć siedziałem na poziomie wody to spławik widziałem dobrze.

Gdy się rozjaśniło postanowiłem zapolować na coś większego. Postanowienie było mocne, zachęta również ale okazowe ryby całkowicie zignorowały moją zachętę.

Czas spokojnie mijał, Splawik co jakiś czas zacinał rybkę i to skutecznie. Jedna po drugiej wpadały do siaty oprócz tych najmniejszych, które natychmiast wracały do wody.

powiększ

Mój kontakt z rybami ograniczył się do tradycyjnego "zarybienia". :)

I tak czas przyjemnie upłynął do południa, kiedy to "zawyły syreny" oznajmiając konieczny powrót do domu.
Byłem tam drugi raz. Pierwszy z opisanymi na forum perturbacjami i ten drugi. Miejsce coraz bardziej mi się podoba a latem musi być naprawdę urokliwie. Co prawda Portu Praskiego nic nie jest w stanie przebić ale wygoda nieporównywalna. Nie muszę daleko chodzić, męczyć się, szarpać i po przyjściu na łowisko myśleć, że czeka mnie droga powrotna. To deprymuje i odbiera radość z wędkowania. Tu mogę dojechać na samo łowisko i łowić wręcz siedząc w samochodzie.

Mam tylko nadzieję, że nie był to nasz pierwszy i ostatni wypad. W planach chciałbym a raczej mam nadzieję, że będzie chciał ze mną pojechać i na Wawer i na kolejne upatrzone miejsce nad kanałem. Jak zwykle plany zweryfikuje życie, zdrowie i lekarze a na razie to w sobotę mała grupą gonimy na otwarcie w Halinowie. Zobaczymy co tam się będzie działo, bo i tam mnie jeszcze nigdy nie było. :)

Docio

Oceny artykułu
Wynik głosowania: 5
Głosów: 2

Poświęć chwilę i oceń ten artykuł:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły

Opcje

Strona gotowa do druku Strona gotowa do druku

"Logowanie" | Logowanie/Założenie konta | 3 komentarze | _SEARCHDIS
Komentarze są własnością ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

Komentowanie niedozwolone dla anonimowego użytkownika, proszę się zarejestrować

Re: Port Żerań. (Wynik: 1)
przez splawik66 dnia 25-04-2013 o godz. 20:32:58
(Informacje o użytkowniku | Wyślij wiadomość)
"Choć mi nie dane było przeżyć choćby kontaktu z rybą"... ale marudzisz. Jakby w ten pęczek dendroben, co go miałeś na federku przygrzmocił jakiś linisko albo złoty lechoń, to ta moja biżuteria wyglądałaby blado. Oj blado :) Następnym razem dobierzemy się do tych grubszych. Niech tylko Wisła dopuści nas do miejscówek ;) Póki co, trzeba poćwiczyć zacinanie i holowanie w Halinowie.

Strefa Spławikowo Gruntowa  Copyright: Docio 2001-2015
Redakcyjna poczta Redakcja

Wszystkie teksty i zdjęcia opublikowane w portalu są utworami w rozumieniu prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Kopiowanie, powielanie, "crosslinking" i jakiekolwiek inne formy wykorzystywania cudzej własności intelektualnej i twórczej bez zgody właścicieli praw autorskich są zabronione.
Wszelkie znaki towarowe są własnością ich prawowitych właścicieli, zaś ich użycie dozwolone jest wyłącznie po uzyskaniu zgody.

PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Tworzenie strony: 0.06 sekund
:: fisubsilver shadow phpbb2 style by Daz :: PHP-Nuke theme by coldblooded (www.nukemods.com) ::